چرا زن بايد خود را بپوشاند. اما مرد آزاد هرجور مي خواهد راه برود.آيا اين تبعيض نيست ؟
متن پاسخ: در پاسخ بايد گفت: تفاوت فيزيكى و روانى زن و مرد منشا اين تفاوت هاست . زنان به گونه اى آفريده شده اند كه تمام قامت و اندام آنها بلكه حتى صداى آنها براى مردان جذاب و دلرباست. اما حساسيت مردان براى زنان در اين حد نيست .


از سـوى ديگر مردان به گونه اى آفريده شده اند كه در برابر خودنمائى و تبرج زنان به زانو درآمده وبراى كامجوئى خود را به آب و آتش مى زنند . تـاريـخ پـر اسـت از قصه ها و داستانهاى عشقى حتى پادشاهان و جدى ترين مردان عالم نيز در اين وادى , رسـوائى هـاى بـزرگـى ازخـود بـجاى گذاشته اند.
شايد جديدترين آنها ، ماجراى رسوائى كـلينتون باشد به هر حال زن و مرد را دست آفرينش مظهر ناز و نياز آفريده و به قول مردم در حكم پنبه وآتشند و براى حفظ سلامت جامعه و جلوگيرى از اشتعال غريزه جنسى بايد تدابيرى انديشيد و اسلام براى سالم سازى روابط اجتماعى زن و مرد دستور به حجاب و عفاف و تسهيل در امر ازدواج را پـيـش بـيـنـى كـرده است به هر حال چون دستور حجاب مطابق باوضعيت طبيعى زن و مرد و برخاسته از واقعيتهاى وجودى اين دو صنف است تبعيضى ناروا نيست .

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام