به گزارش شیعه آنلاین، در ادامه توهین هایی که توسط شبکه های ماهواره ای وابسته به فرقه ضاله وهابیت علیه پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام انجام می گیرد، شبکه ماهواره ای “المجد” شیعیان را مورد اهانت قرار داد.



شبکه “المجد” این بار کودکان شیعی را مورد هدف قرار داد و اقدام به مقایسه کودکان شیعه و سنی و طرح این پرسش کرد که “کدام یک از این دو دسته به عقاید اسلامی پایبند بوده و کدام یک از دختران شیعه و سنی در رعایت حجاب محکم ‌تر هستند؟” تا جایی که مهمان یکی از برنامه های این شبکه با عباراتی طعنه آمیز گفت: انحراف عقیده مهم تر از انحراف لباس است.

گفتنی است در پی این برنامه بسیاری از مسلمانان این کشور با انتقاد از برنامه های تفرقه افکن شبکه “المجد”، آن را در تضاد با وحدت اسلامی دانستند که بارها شیعیان این کشور را متهم به گمراهی و کفر و در یک راستا بودن با یهود و مسیحیت می کنند.

در ادامه توهین شبکه های وهابی به شیعیان عربستان سعودی، این پرسش را برای شیعیان این کشور به وجود آورده که علی رغم ادعاهای مقامات فرهنگی عربستان سعودی، وزارت رسانه این کشور کجاست؟

قابل ذکر است شبکه ماهواره‏ای “المَجد” تقریباً تمام برنامه‏های خود را با راهبردی ضد شیعی تهیه و پخش می‏نماید. این شبکه هر هفته به مدّت دو ساعت برنامه و گفتگوی زنده و مستقیم با «عبدالعزیز آل الشیخ» مفتی اعظم وهابیت در عربستان ‏سعودی دارد. او در این برنامه به عنوان بالاترین مقام علمی و سیاسی‏ وهابیون به پرسش‏های مکتوب و تلفنی ارسالی پاسخ‏ می‏دهد.

 

 

 


 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام