تتوی کره چشم… این عمل نزدیک 2000 سال پیش انجام می شد و در قرن نوزد و اوایل بیست یک عمل پیش افتاده بود .. با آمدن لنزهای چشمی این عمل منسوخ شد.

 

 

2-کنده کاری روی بدن با تیغ : این عمل در بین افرادی شرق آسیا دیده شده .. در کل این عمل در رده تتو قرار می گیرد و کسانی که این عمل رویشان انجام می پذیرد گفته اند درد چندانی نسبت به تتو ندارد.

 

 

3-کاشت زیور آلات و اشیا زیر پوست : این عمل با قرار دادن تکه هایی از اشیا در زیر پوست و برجسته کردن آن بخش می باشد خالق این روش دیوانه وار فردی به نام Steve Haworth می باشد.

 

 

فلز کاری روی بدن: این عمل دردناکترین نوع تغییرات روی بدن هست . در این روش آهن را بسیار داغ می کنن و سپس در تکه های مختلف روی بدن قرار میدهند.

 

 

آویز کردن بدن : دلیل خاصی نیست جز حماقت!!

 

 

زبان ماری: یکی از جدیدترین روشهای تغغیر روی بدن اشقاق زبانی است که زبان را به اصطلاح عامیانه تا میانه به دو نیم نصف می کنند و بعد از عمل زبان می تواند روی دیگری حرکت مار گونه داشته باشد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام