از همان تاريخي كه مصاحبه كيهان با بنده آغاز شد و مطالب آن در چندين نوبت به چاپ رسيد، بازخورد اين حركت را درپي جستجوهايي كه در اينترنت داشتم به خوبي مشاهده كردم و قطع اميد شدن تشكيلات بهايي آشكار شد و سينه دريدن و اوج عصبانيت خود را به گونه هاي مختلف بروز داد. آنان در نهايت نااميدي و يأس متن مصاحبه را تغيير داده و به توهين و تمسخر ما پرداختند و براي خالي شدن خود از هر تهمت و افترايي دريغ نكردند و جالب اينجا بود وانمود مي كردند كه نگارنده در اثر فشار و تحت شكنجه از بهائيت كناره گرفته و عليه اين فرقه كذايي اقدام به انتشار مطالب و مسائل درون تشكيلاتي مي نمايد.دائما در گوش عناصر خود خواندند كه كتابهاي مهناز رئوفي نوشته هاي خود او نيست بلكه به نام او چاپ مي شود عليرغم آشنايي آنان با ادبيات و طرز نگارش و نحوه بيان بنده اين چنين خود را از افشاگري ها و پرده دري ها مبرا مي كردند تا اين كه كتاب «سايه شوم» به چاپ رسيد و اين كتاب خاطرات، راه هرگونه تهمتي را بست با اين حال دشمن خيره سر دست از مضحكه خويش برنداشت. پس از انجام مصاحبه كيهان با بنده حقير و چاپ آن در قسمت پاورقي از ارگان ها و مراكز فرهنگي زيادي با من تماس گرفتند. از حوزه هاي علميه گرفته تا مدارس و دبيرستان ها از من خواستند كه در جمع آنها حضور يافته و برايشان صحبت كنم. در جشن بزرگ عيد فطر در حسينيه كربلايي هاي تهران حضور يافته به مدت دو ساعت در جمع گرم و صميمي مردم به سخنراني و پرسش و پاسخ پرداختم. در جمع دانشجويان و اساتيد حوزه علميه كوثر تهران سخنراني نموده و به سؤالات پاسخ دادم. در مسجد بزرگ حضرت ولي عصر (عج) واقع در شهرك شهيد محلاتي (ميني سيتي) تهران در جمع پانصد نفري مردم به افشاگري و روشنگري پرداختم. در همان شهرك در دبيرستان ها و ساير حوزه هاي علميه نيز حضور يافته عليه تشكيلات بهايي سخن سرايي كردم. در راديو معارف در برنامه قبيله تزوير طي شش جلسه روزهاي دوشنبه به مدت سه ربع صداي من در كل ايران پخش مي شد آيا اين فعاليت ها و اقدامات نيز به اجبار صورت گرفت. اگر آثار و نوشتجات مرا به ديگران نسبت مي دهند براي اينگونه فعاليت هاي زنده چه پاسخي دارند؟!

 

در سايت هاي متعلق به بهائيان فرافكني و ترور شخصيت كه يكي از بارزترين خصائل فرقه گريست به عنوان يك عكس العمل پرخاشگرانه فرقه اي با دو هدف صيانت از بهائيان و تهديد آنها نسبت به خروج از فرقه بهائيت و ايجاد انزوا در اينجانب و بعضا اتهامات بسيار ناروا، زشت و ركيك چيزي كه در جامعه خودشان به وفور وجود دارد و امري كاملا عادي محسوب مي شود به اينجانب نسبت داده اند. مصداق بارز آن عمل مواقعه آقاي شهميرزادي به دخترش است كه منتخب حسينعلي بهاء به عنوان ايادي امرالله بود و سپس وارونه جلوه دادن واقعيت ها و به استهزا كشيدن اقدام اينجانب و روزنامه وزين كيهان و فضاسازي بهائيان عليه حقايق درون تشكيلات بهائيت.

لازم مي دانم در جهت تنوير اذهان مسلمين نكاتي را كه حاصل 25 سال دوران بهائيگري است عرضه نمايم. فرقه بهائيت مثل ساير فرق دنيا به اندازه وابستگي اعضاء به فرقه به انسان ارزش مي دهد در غير اين صورت دستگاه ارزش گذاري او را به يك ضد ارزش تبديل مي كند.
چگونه است در زماني كه در بين بهائيان بودم از هر لحاظ مورد قبول و تائيد سران تشكيلات بودم اما به محض خروج از اين فرقه تبديل به كسي شده ام كه در سايت ها هر تهمتي را به او نسبت مي دهند. در فرقه ارزش انسان به ميزان دانش، صلاحيت، توانمندي و لياقت نيست بلكه به ميزان سرسپردگي فرد به رهبري تشكيلات ارزيابي مي شود و رهبري فرقه هيچگونه رابطه اي را جز با خودش برنمي تابد.

در اين فرقه كه خود را به نام دين معرفي مي كند كداميك از خصائل فرقه گري يافت نمي شود و در كدام فرقه خصلتي هست كه در بهائيت نيست؟ بعد از مصاحبه با كيهان عصبانيت تشكيلات همه هويت اين فرقه را برملا كرد. افراط در خشونت و وحشي گري يكي از خصائل فرقه هاست و اينها با رفتار ددمنشانه خود نسبت به متبريان به اثبات مي رسانند كه تا چه پايه انساندوست هستند.

ارزش و اعتبار انسان ها بر مبناي وفاداري و تبعيت بي چون و چرا از رهبري فرقه و ميزان خدمت به منافع صهيونيسم است نه به انسانيت و تقواي آنها سران تشكيلات مرا بهانه قرار دادند تا بتوانند به اعضاي وابسته هر آنچه را مي خواهند القاء كنند. ترويج توهم، ترس و اضطراب ناشي از جدايي از فرقه آنچنان مشهود بود كه تاكنون چندين نامه به دست من رسيده حاكي از اين كه ما بهايي زاده هستيم و از بهائيت منزجريم اما جرأت ابراز عقيده نداريم، اين چه آزادي عقيده اي است؟

بهائيت همه شاخص هاي يك فرقه را داراست و هركس در هر فرقه اي كه باشد اگر كتاب مسلخ عشق و سايه شوم را مطالعه كند بي ترديد تصديق خواهد كرد كه بهائيت يك فرقه سياسي است همانطور كه خوانندگان عزيز اذعان دارند، ويژگي هاي فرقه ها در كل دنيا مشابه هم است و آنان كه آشنايي مختصري در باب فرقه شناسي دارند اين ويژگي ها را به خوبي مي شناسند. فرقه ها ضمن آن كه تلاش مي كنند در بيرون جذاب باشند، در درون سوءاستفاده گرند و بهائيت كاملا از اين ويژگي برخوردار است. در فرقه بهائيت از تكنيك هاي پيچيده كنترل ذهني و عضوگيري استفاده مي كنند. در فرقه بهائيت به مردم حقه مي زنند تا آنها را جذب كنند و آنها را فريب مي دهند تا در فرقه نگه دارند. بهائيت يك فرقه سياسي است با آفرينش دين جديد جهت فريب مردم، چرا كه آنها از كنترل ذهن استفاده مي كنند نه از آنچه كه به آن اعتقاد دارند.
ديده بان فرقه بهائيت يا پديده كنترل ذهن، يك ابزار جادويي است كه مي تواند اراده آزاد افراد را از آنها بگيرد يعني افراد را به نوعي به رباط كنترل از راه دور تبديل مي كند مثل القائاتي كه بر افراد دارد كه اگر از فرقه خارج شويد چنين و چنان مي شود و تهديدهايي اينگونه.
در تكنيك بازسازي فكري ابتدا نقطه نفرت ايجاد مي كنند سپس خود را به عنوان جايگزين به فرد تحميل مي نمايند و براي عضوگيري متوسل به دروغ و فريب مي شوند چرا كه اگر واقعيات بيان شود تبليغ و صيانت به مخاطره مي افتد.

در فرقه بهائيت وابستگان براساس آنچه كه به آنها القاء شده است رفتار مي كنند مثل ابراز خوشحالي در عين بدبختي. در فرقه بهائيت هر كس ترغيب مي شود تا مراقب اعضاي خانواده باشد و گزارش هر آنچه را مي بيند به مافوق خود اطلاع دهد. در فرقه بهائيت اطلاعات علمي افراد را كنترل مي كنند، تفكرات غيرفرقه اي را با برچسب هاي مختلف مثل مستهجنات روحي يا ادبيات كفرآميز كنار مي زنند.
در بهائيت مشغله هاي زيادي از طريق پروگرام هاي تشكيلاتي ملاقات هاي مكرر براي خسته كردن و تلف كردن وقت افراد ايجاد مي كنند. در فرقه بهائيت جلسات پر جلوه مي شود و فشار بي وقفه و شديد وجود دارد. بهائيت علاوه بر آن كه ساخته مستقيم صهيونيست ها و در جهت منافع آنهاست، تهديدي براي سلامت فكر و جان خانواده و جامعه نيز هست.

و اينك هزاران فرد گرفتار و اسير چنگال هاي اختاپوسي اين فرقه مخوف هستند و من به عنوان فردي كه از اين فرقه رهايي يافته و با تمام وجود معني آزادي را درك مي كند به مسلمانان آزاد و رها از امر و نهي توصيه مي كنم مراقب فرزندان خود باشند مبادا بهائيان با وسوسه هاي فريب انگيز آنها را به دام اندازند و آنان را براي هميشه از نعمت آزادي و انسانيت محروم نموده و به ربات هاي تحت اختيار تبديل كنند.
در آخر لازم مي بينم از سايت هاي همراه و همسو كمال تشكر را به جا آورده و همچنين از روزنامه كيهان به علت اين همه دقت، تيزبيني و اطلاع رساني بجا و كامل در موقعيت زماني مناسب و همچنين فرصتي كه به من و امثال من براي ابراز عقيده مي دهند صميمانه تشكر مي كنم و به خوانندگان عزيز كيهان نويد مي دهم كه در آينده اي نه چندان دور رمان ديگري جهت روشنگري بيشتر ارائه خواهم نمود و در ضمن براي مصاحبه و سخنراني در مجامع مختلف تلاش مي كنم و بدين طريق به همه بهائيان اعلام مي كنم كه در اين جلسات حضور يابند و فريب تشكيلات را نخورند. با اميد فرج آقا امام زمان (عج) در اسرع زمان.

والسلام عليكم و رحمه الله.

مهناز رئوفي  -   ( دفترپژوهشهاي موسسه کيهان )

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام