«دکتر سلام مجموعه طنزیست که با ورود خود به زمینه سیاست سبکی جدید در نقد و اطلاع رسانی تاسیس کرد. دکتر سلام را می توان معروف ترین کلیپ سیاسی فضای مجازی دانست که از صراحت بیان نقد بی طرفانه و هنرمندی دانشجویان خبرگزاری دانشجو بهره می برد. این کلیپ هر هفته در روز های یکشنبه توسط سایت خبرگزاری دانشجو عرضه می گردد. مجموعه دکتر سلام که کار خود را پیش از انتخابات شروع کرده هم اکنون از مخاطبین و طرفداران زیادی بهره می برد،این طرفداران مایلند وقایع سیاسی روز را از از زبان طنز کلیپ محبوب خود، دکتر سلام بشنوند.


دکتر سلام حقایق سیاسی روز را با زبانی طنز و عامیانه بیان می کند که همین مساله باعث افزایش محبوبیت این مجموعه شده است. این مجموعه سعی می کند با استفاده از هنر طنز پردازی و هم چنین کلیپ ها و صحنه های گلچین شده از میان فیلم های متنوع بر زیبایی و طنز گونه بودن مجموعه خود بپردازد. در ضمن جای دارد به نوبه خودمان به مسئولین و دست اندرکاران این مجموعه به دلیل بازخورد موفق این مجموعه تبریک گفت که حتی بعضی از مجموعه های سیاسی سیمای جمهوری اسلامی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده. از این پس می توانید با دانلود این مجموعه از سرورهای پر قدرت سایت کربلا کهمراه ما باشید.


 

downloadدانلود: دريافت فايل با لينک مستقيم

 

http://karballa.ir/images/images/karballa2/exclamation-mark-green-icon.pngحجم فايل: 65.30 مگابايت

 

http://www.karballa.ir/images/home555.pngمنبع: www.Karballa.iR

 


 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام