چند هفته پیش خبری درباره دستگیری یک گروه شیطان پرستی در شیراز منتشر شد و چند روز پیش نیز فیلم کوتاهی به دستمان رسید که احتمالا مرتبط با همین گروه دستگیر شده میباشد.
از انجا که شنیدن کی بود مانند دیدن و مانند خواندن !، تصمیم گرفتیم این فیلم را انتشار دهیم تا کسانی که هنوز باورشان نمیشود، قبول کنند و خانواده ها نیز بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.
مطئمنا تمامی کسانی که در اینطور مکانها حاضر میشوند شیطان پرست نمیباشد و احتمالا ناآگاهی، رفیق ناباب! و کنجکاوی از عوامل حضور برخی در این طور مجالس میگردد که البته نتیجه در دراز مدت ممکن است به جذب اینطور افراد در این گروه ها و تغییر عقاید انها منجر شود.


به دام افتادن شیطان پرستان شیرازی

"پذيرفتن قدرت شيطان درمقابل قدرت الهي،‌ترويج رفتارهاي ضدديني و مدح بدي ها به جاي خوبي ها، خودزني و مکيدن خون خودشان"، از جمله توصيف هايي بود که فرمانده سپاه ناحيه مقاومت شيراز درباره يک گروه دستگير شده در اين شهر بيان کرد وصفت شيطان پرستي نيز براي اين گروه قائل شد.

خبرنگاراني که روز دوشنبه به محل نگهداري اعضاي دستگير شده اين گروه در شيراز رفتند در اين محل اشيايي همچون تبر، شمشير،چاقو، قمه،بطري هاي پلاستيکي ووسايل نواختن موسيقي هم مشاهده کردند.

بربدن هاي برخي از آنان؛نقش هايي همانند خالکوبي،جاي گرفته بود که عمدتا يادآور بال هاي پرندگان و نشان تجاري برخي خودروهاي بياباني بود.

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت شيراز در اين محل به خبرنگاران گفت: ماموران اطلاعات بسيج، ۱۰۴ نفر از اعضاي اين گروه شيطان پرست را يکشنبه شب درمراسم پارتي درشيراز دستگير کردند.

سرهنگ "عباس حميدي" افزود: برادران اطلاعات بسيج سپاه شيراز از حدود يکسال پيش طي يک کار مستمر اطلاعاتي و تحقيقاتي، درباره حرکت بعضي از گروه هاي وابسته به بيگانگان و عوامل اصلي، مکان هاي برگزاري و اقدامات آنها اقدام به شناسايي و رصد کردند.

وي اضافه کرد: اين برادران، شب گذشته موفق شدند ۱۰۴ نفر از اعضاي گروه شيطان پرستي را در يک جسله مشترک پارتي و کنسرت موسيقي غيراخلاقي در شيراز، دستگير کنند.

او افزود:اين جلسه دريکي ازباغ هاي اطراف شيرازبرگزار شده بود که مراسم اين شيطان پرستان به صورت همزمان(زنده) با دودستگاه دوربين ازطريق سيستم اينترنت پرسرعت براي سراسر دنيا پخش مي شد.

حميدي با بيان اينکه تمام اين افراد پسر بودند، بيان کرد: يکسري تجهيزات ازجمله سيستم هاي الکترونيکي ،مقاديري مواد مخدر و تهجيزات اجراي برنامه هاي ضد اخلاقي در اين پارتي کشف شده است.

وي اظهارداشت:اين افراد به انجام کارهايي از جمله خوردن مشروبات الکلي، رفتارهاي ناهنجار، رقص هاي نامتعارض و ضد اخلاقي، خود زني و مکيدن خون خودشان مي پرداختند و از قالب انسانيت به درون قالب حيواني رفته بودند.

وي بيان کرد: حتي اين افراد يک نوع نماز هم دارند که نماز آنان تعظيم به شيطان است و يکي از اقداماتي که اين افراد انجام دادند، راه اندازي سايت هاي ضد اخلاقي ، تهيه لباس هاي نامتعادل و ضد فرهنگي در جامعه ، تهيه آرم ها و نمادهاي شيطان پرستي بوده است.

حميدي هدف عمده اين افراد را اغفال جوانان و نوجوانان با شيوه ها و شگردهاي خاص رواني همراه با جاذبيت هاي کاذب اعلام کرد.

وي اضافه کرد: خانواده ها بايد مراقب جوانان و نوجوانان خود باشند که با چه افرادي رفت و آمد دارند چون دشمن قصد دارد با اغفال جوانان و بهره گيري از آنان به اهداف شوم خود برسد.

حميدي بيان کرد: صاحبان باغ ها و امکاني که اين مجالس در آنها برگزار مي شود بايد بدانند با هماهنگي که با قوه قضاييه انجام شده برخورد جدي با آنان صورت مي گيرد.

اين مسوول گفت:‌ دشمن، تهديدات زيادي عليه نظام دارد که يکي از مهمترين آنها، تهديد نرم و مقابله فرهنگي است ومقابله با هرگونه تهديد دشمن از از وظايف نيروي مقاومت بسيج است.

حميدي اظهارداشت: بعضي از گروه هايي که در اين ميدان وارد عرصه کار مقابله با ارزش هاي اسلامي شده اند، گروه هاي شيطان پرست و ضد اخلاق هستند.

 

لینک غیر مستقیم: دانلود فیلم

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام