نارنجی: شرکت اچ پی تعقیب و گریز دردناکی در دنیای موبایل و تبلت ها تجربه کرده . به گونه ای که تصور می شد این شرکت دیگر سراغ ساخت موبایل و تبلت نرود. اما طی چند ماه گذشته، سخنان مدیران این شرکت نشان داد که اچ پی دوباره می خواهد شانس خودش را در این بازار امتحان کند و حالا شاهد بازگشتی دوباره هستیم.

با نخستین دستگاه اندرویدی اچ پی آشنا شوید. یک تبلت ۷ اینچی به نام HP Slate 7 که از دو ماه دیگر با قیمت ۱۷۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

این تبلت با اندروید 4.1 وارد بازار می شود و انگار اچ پی تصمیم دارد در بدو ورود به بازار محتاط عمل کند و برای شروع سراغ ساخت تبلتی نه چندان شاخص رفته است.

مشخصات سخت افزاری شامل پردازشگر ۲ هسته ای 1.6GHz است با رزولوشن نمایشگر 1024 در 600 پیکسل و یک گیگابایت رم. حافظه داخلی ۸ گیگابایتی است که قابل افزایش با کارت میکرو اس دی است.

امکانات ارتباطی هم مانند دیگر تبلت ها شامل وای-فای و بلوتوث 2.1 است و به نظر می رسد که فاقد GPS باشد! یک جفت دوربین هم روی آن قرار گرفته. دوربین عقب ۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو VGA است.

بدنه استیل این تبلت 10.7 میلیمتر ضخامت دارد و باطری آن برای ۵ ساعت پخش ویدیو دوام می آورد.

قیمت ۱۶۹ دلاری HP Slate 7 نشان می دهد که تلاش می کند با تبلت ۱۹۹ دلاری نکسوس 7 گوگل رقابت کند. اما شما فکر می کنید این تبلت قادر به رقابت با نکسوس 7 پرطرفدار است؟

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام