امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

گسترش مراكز مشاوره و افزایش كارایی سیستم های بهداشت روان جهت كاهش مشكلات و آشفتگی های روانی اجتماعی سالمندان امری ضروری است.

عاطفه امیری، كارشناس اتاق عمل افزود: سالمندی دوران حساسی از زندگی انسان است و توجه به مسائل و نیازهای این مرحله یك ضرورت اجتماعی است.

وی گفت: با افزایش سن، اختلالات روانی افزایش می یابد به طوری كه برخی آن را بحران دانسته اند، پیش بینی می شود میزان این اختلال ها در سال ۲۰۳۰ نسبت به سال ۲۰۰۰ حدود چهار برابر افزایش یابد.

امیری تصریح كرد: اختلالات روانی از جمله معضلات مهم در سالمندان بوده وبیش از ۳۰ درصد از این افراد به نوعی با این معضل روبرو هستند.

وی ادامه داد: این مشكل در مردان بیش از زنان به چشم می خورد و با وضعیت هایی از قبیل بدون همسر بودن، تنها زندگی كردن، بی سوادی و عدم فعالیت های اجتماعی و سرگرم كننده افزایش می یابد.

وی خاطرنشان كرد: لذا گسترش مراكز مشاوره و افزایش كارایی سیستم های بهداشت روان جهت كاهش مشكلات و آشفتگی های روانی اجتماعی در سالمندان امری ضروری است.

منبع:افکار نیوز

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام