امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

در این بخش به دنبال آن هستیم تا به تبیین تهدید آمیز بودن فعالیت گروه های شیطان پرست در داخل کشور بپردازیم.

همکاری های جاسوسی
با توجه به اینکه در 4 کشور آنگلو ساکسون مکان های مقدس شیطان پرستان با نام های کلیسای شیطان واقع شده است و در همین کشور ها نیز بنابر دلایل سیاسی از گروه های نا هنجار اجتماعی و سیاسی مهاجر و مسافر بهره برداری جاسوسی می شود لازم است که به صورت ویژه به همکاریهای جاسوسی عناصر مربوطه توجه داشت.

جرایم باندی
در جهان کنونی جرایم در دو دسته بندی کلی یعنی جرایم فردی و غیر سازمانی و جرایم باندی و یا سازماندهی شده ارزیابی و تحلیل می شوند.
مصادیق جرایم باندی و یا سازمانی بمب گذاری , اقدام برای ترور , قاچاق مواد مخدر علی الخصوص مواد مخدر شیمیایی , راه اندازی مراکز فساد و ... می باشد که طبق تحقیقات به عمل آمده شیطان پرستان با تمامی جرایم مذکور ارتباط داشته و عمدتا از طریق مشارکت در آنها بودجه هایی را دریافت می نمایند.

روابط سازمانی
روابط سازمانی در ادامه جرایم سازمانی و بلکه به عنوان عامل زیر بنایی بر آن تعریف می شود . از سوی دیگر ایجاد برخی نا امنی ها ی عمومی و اجتماعی در اثر عنصر روابط سازمانی جهت می یابند.
اعضای این گروه ها عمیقا سازمان گرا و سازمان محور می باشند.

ارتباط خارجی
همانطور که اشاره شد شیطان پرستان در 4 کشور آنگلو ساکسون , یونان و رژیم صهیونیستی دارای تشکیلات سازمانی , اماکن مقدس و ... می باشند که زمینه ساز ارتباطات مختلف از مجرا های گوناگون را برای ایشان فراهم می آورد.
حجم روابط به خودی خود می تواند منشا تهدیدات امنیتی متعددی برای کشورهای اسلامی به خصوص نظام اسلامی باشد .همچنین نباید از نظر دور داشت بقا و استمرار فعالیت های اینگونه گروه ها به لحاظ ماهیت و اهداف , عمیقا نیاز به روابط با خارج از کشور دارد. در این باره باید عنایت ویژه ای نیز به ارتباط این افراد با خانواده هایشان در سایر کشور ها علی الخصوص کشورهای امریکایی و اروپایی داشت.

سرقت
اغلب جوانان که به شیطان پرستان می پیوندند حتی چنانچه از خانواده های ثروتمند نیز باشند از اعضای مطرود خانواده به حساب می آیند لذا حضور ایشان در جمع گروه اجتماعی می تواند زمینه جرایمی را همچون سرقت برای تامین منابع مالی فراهم آورد که این سرقت ها در ابعاد مسلحانه طبیعتا تهدیدی برای امنیت اجتماعی به شمار می آید.
در این خصوص مجددا تاکید می شود که هرگونه دامن زدن به فساد چون از باورهای شیطان گرایان می باشد بدیهی است که بخشی از این مفاسد نیز در پوشش سرقت های متعدد انجام می پذیرد باید در نظر داشت که سرقت نیز عاملی است برای نزدیکی به شیطان.

تجاوز جنسی
در جمع شیطان پرستان اصولا تجاوز جنسی یک ارزش و یک شرط برای ورود و استمرار حضور در گروه به حساب می آید. این تجاوز که عمدتا با قتل , تجاور به همجنسان و کودکان نیز همراه است عنصر اصلی ایراد خسارت و انتقام گیری از فرد متجاوز جنسی است. تصور شیوع یافتن این ضد فرهنگ مخرب نیز می تواند مرزهای امنیت اخلاقی را در جامعه درنوردد.
تجاوز جنسی از ضد ارزش های تبلیغی این دست گروه هاست که دائما با ساخت نماهنگ , تنظیم آلبوم های موسیقی , ترویج فکری و از طریق فیلم های مبتذل دنبال می شود . در واقع شیطان گرایان معتقدند تجاوز تنوع در کسب لذت جنسی است.

قتل
قتل یک عامل شیطانی بزرگ به حساب آمده و شیطان پرستی که تعداد و کیفیت قتل هایش بیشتر باشد به درگاه شیطان نزدیک تر خواهد شد.ناگفته پیداست که این مولفه نیز تاثیرات سوء امنیتی را به همراه خواهد داشت.
افزایش تعداد قتل در جوامع مختلف یکی از معیارهای بین المللی و تعیین کننده در خصوص وضعیت امنیتی هر کشور به شمار می آید . حال اگر این جرم کلان با یک اندیشه سازماندهی شده و تقدس زا همراه شود و حاشیه هایی چون تجاوزات جنسی را نیز با خود همراه سازد , ناگفته پیداست که میتواند تاثیرات گسترده ای را در خدشه دار نمودن مقوله مهم امنیت به همراه داشته باشد.


وضعیت فعلی شیطان پرستی در ایران
تحرک در اینترنت
وبلاگ نویسی , گفتگو در محیط یاهو 360 درجه , سایت کلوپ دات کام , دریافت خبرنامه و ... از جمله تحرکات اینترنتی شیطان پرستان ایرانی است که تا کنون نیز ادامه دارد.
ترویج نمادها
مغازه ها و اصناف فروشنده زیور آلات نقره ای , فروشگاههای پوشاک جوانان و بانوان علی الخصوص در شهر تهران وظیفه عمده ترویج شیطان پرستی در داخل کشور را بر عهده دارد . در برخی موارد حتی می توان اظهار کرد که فروشندگان و مدیران حتی اطلاع اندکی از محتوای عمل خود ندارند , همچنین گفتنی است برخی از چهره های مطرح موسیقی پاپ و متالیکا در تهران و شهرستانها به کرات و از طریق مختلف این نماد ها را حمل و معرفی و به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ترویج آنها می پردازند.سایت ها و وبلاگ های فارسی زبان نیز نقش عمده ای را در گسترش و معرفی این نمادها ایفا می کنند.
ترویج متالیکا
گروه های موسیقی متالیکا همچون گروه رامان و DSD که توسط بابک خواجه پور , ژانو باغومیان , لوئیک یومیان و کارن آراکلیان اداره می شود به عنوان شاخصی از فعالیت رو به گسترش گروه های متالیکا قابل ذکر هستند.
پارتی های شبانه
پارتی های شبانه رپرها جشن های فارغ التحصیلی و مهمانی ها خاص دوستانه همواره به عنوان کانون فعالیت شیطان پرستان قابل ذکر هستند . در این گونه مراسم ها هر بار گروهی از جوانان با انواع و اقسام مختلف اندیشه ها و ظواهر شیطان گرایی آشنا و یا جذب انها می شوند.
همکاری با سلطنت طلب ها
اوایل سال گذشته میلادی خبری در وبلاگ های وابسته به شیطان پرستان ایران منتشر شد که اهریمن سر کرده ایشان پیوستن گروهش را به انجمن پادشاهی ایران اعلام می کرد.
گفتنی است که انجمن پادشاهی ایران یک گروه چند نفره از سلطنت طلبان و سیلی خوردگان انقلاب اسلامی است که عمده نقش آنها را فرود فولادوند مجری هتاک و ضد دین شبکه های فارسی زبان ماهواره های ضد انقلاب بر عهده دارد.
وی بارها و بارها در شبکه های ماهواره ای ارکان دین مبین اسلام را زیر سوال برده و لب به فحاشی علیه مقدسات گشوده است.
اهریمن با پیوستن به چهره منفوری چون فولادوند چند نکته عمده را برای افکار عمومی ایرانیان ترسیم کرد:

1. امروزه تنها گروه های فحاشگرا و فاسد طرفداران نیرو های سلطنت طلب هستند.
2. همچون ضد انقلابی های خارج از کشور درک صحیحی از فضای داخل کشور ندارند
3. طاغوت در خدمت شیطان و همواره شیطان در خدمت طاغوت بوده است
4. این حرکت یک اقدام سازمان دهی شده و تبلیغاتی برای مطرح شدن یک عنصر شدیدا ضد دین بوده است.

آسیب ها

1. رواج فرهنگ ضدیت با ارزش های انسانی و بشری
2. رواج فرهنگ ضدیت با دین و ارکان آن
3. جعل تاریخ قیام و حرکت پیامبران و نقش شیطان در انحرافات جامعه بشری
4. ترویج فحشا و بی بند و باری و انواع اعتیاد به نواع مواد مخدر شیمیایی و الکل
5. ترویج فرهنگ لاابالی گری و گریز از فعالیت های سازنده فردی و اجتماعی
6. شیوع یافتن فرهنگ کلامی مبتذل و فاقد عنصر اخلاق
7. انتشار آموزه های اساطیری ناقص و بدون استناد تاریخی و علمی از سایر فرهنگ ها
8. حساسیت زدایی از فحاشی و هتک حرمت نسبت به نظام اسلامی
9. سیاه نمایی و ترویج نیهیلیسم (پوچ گرایی ) به صورت گسترده.

تهدیدات

1. افزایش جرایم سازمان یافته و باندی
2. انجام امور خرابکارانه و جاسوسی توسط شیطان پرستان ایران برای سازمان های جاسوسی ایالات متحده امریکا و رژیم صهیونیستی
3. رواج یافتن بیماری های حاد روحی و روانی در سطوح و اقشار مختلف که به مرور زمان می تواند به مثابه تهدید امنیتی جدی تلقی شد.
4. محکوم شدن جمهوری اسلامی ایران به اعمال محدودیت های حقوق بشری برای خاطیان که می تواند خسارات متعددی را علیه منافع ملی به همراه داشته باشد.
5. رواج یافتن جذب گروه های ضد انقلاب نظیر منافقین و ... در محافل شیطان پرستان.


نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام